Pages

Ads

Saturday, February 19, 2011

hangin nih weyh! grrrr...

eeh. wat the tuutttt. heh? hangin nih. arrrrggghh. apehal tibe tibe blog aku jadi ceni? ape kes? hah? saja nak suruh aku maki ke hape?

ok. calm down. cite dulu. baru nak mara mara. ekeke. ceni. sebelum nih kalau aku taip "aihashus301.blogspot.com" terus leh kuar blog aku. tapi sekarang bile aku taip link tuh die kuar ape? meh tengok kenapa aku mara sangat!

hangin tak agak agak? ape kes? hadeh. lu bikin gua panas la der! blog gua wujud lagi kot! ape hal jadi macam nih? tapi bile aku taip "www.aihashus301.blogspot.com", dapat pulak masuk. haish. malas nak pikit dah. agak agak sape yang tak dapat baca nukilan hatiku, naseb korang r yerk! ekeke~ *peace no war!*


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...