Pages

Ads

Monday, February 14, 2011

anak fruit! =)

aktiviti ari ahad.

1. terjaga pukul2.30. memang terbaek lah! sakit gigi wo0o. last last aku layan mukabuku. mujur ade jugak yang tak boleh tido. kan kak ida syahirah! ekeke.

2. sambong tido around 4.30a.m++. tapi memang tak nyenyaklah kan. sekejap bangun. sekejap tido. sakitnye hanya ALLAH jerk yang tahu!

3. terjaga tido balik yang betul betul pukul8.30a.m. pehhh. makin berdenyut denyut aku rasa. kejut si Aini Hafiza suruh mandi and temankan aku pegi klinik! tak kire. aku kena cari klinik jugak. kalau tak aku rasa nak tampar tampar jerk orang.

4. jumpa jugak klinik gigi. hambek kau. kat bangi peginya. tapi dentist cakap tak leh cabut sebab bengkak. lagi 1 die cakap sayang kalau cabot. nanti 10 tahun akan datang gigi dah tak selawa gigi sekarang. ok. 10 tahun akan datang aku berumur 34tahun. takkan tyme tuh nak rongak kan? takpe. aku ikot saranan doktor supaya tak cabut tapi buat rawatan matikan akar! "bak RM600 doc! sekarang jugak saya buat!"

5. balik dengan tenang. dah tak sakit. ekeke~


XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOX


petang. walaupun sakit gigi tapi sempat jugak menghabiskan masa bersama Mr. M.I.A.R. tengok die main bola. eleh. hengat tengok jerk. skali jadi babysitter daaa. jage anak fruit junior aku. cehhh. tapi syok wo0o. tak silap nama die mira. tapi dorg panggil ya. sangat comel. sangat petah.

p/s: tibe tibe r terasa syok kalau ade anak fruit. huhu. tapi betul. kalau aku ade anak fruit memang aku jaga gile gile r. ape die nak semua aku kasik, insyaALLAH. sanggup aku ikat perut sebab nak kasik die macam macam kan. lalala. tapi. kalau anak sendiri? jeng jeng jeng.


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

3 pendapat mereka! =):

alawiah raji said...

aku dah ada 2org anak fruit...tak terlayan dah....kopak dibuatnya...time raya lagi la seram..kih3..(sebab aku dah pangkat opah dah so paham2 la brp ramai cucu aku)

alawiah raji said...

bukan 2 tp 6 org kih3

ainihussin said...

hamboi. sampai lupa bil anak fruit. haha. mesti best walaupun kopak! ekeke~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...