Pages

Ads

Saturday, February 19, 2011

result dah keluar! saya jugak pemenang. ekeke~ ;D

hengat tak lagi yang aku masuk BFF contest? ala. yang aku mengamuk sakan tuh. haha. kelakar jerk bile hengat balik. tapi ape aku pedulik. masa tuh aku tengah geram sangat. memang aku sembur jerk r kan. legaaaaaa. ngehngeh.

kelmarin, result dah kuar. itu pown kazen aku yang inform. yela. lepas aku mengamuk sakan arituh, aku dah tak tengok langsung pasal gambar tersebut. dah takde target pown. kalau menang, alhamdulillah. kalau kalah, memang tak masuk lagi lah! kihkihkih. errmmm. bile tengok result sekali aku tersenarai jugak la sebagai pemenang. alhamdulillah. adelah menang voucher RM10. jadilaaaa. kan?

terima kasihlah kepada eightdesignsboutique yang menganjurkan contest tersebut. merasalah jugak aku menang. dah lama rasanya aku tak menang hadiah. rezeki tahun baru? haish. dah bulan febuari nok! tahun baru ape lagi? wakaka.

juga tidak dilupakan kepada sesiapa yang sudi mengelike secara ikhlas atau tidak. jasa anda amatlah dihargai. terima kasih yang tidak terhingga. i lebiu lah! acece~

p/s:agak agak lepas nih aku join lagi ke tak contest macam nih? huhu~


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

2 pendapat mereka! =):

zidEL zhafiz said...

woi..lagi 4 komen LIKE jer na menang ooouuhh...!!!

ainihussin said...

kan. y voucher RM50 pown xbyk beza ngan aku. haish. xpela. xde rzki. thanx apiz~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...