Pages

Ads

Saturday, February 26, 2011

oh my darling i love you! =)

hari ni aku sanggup membatalkan segala aktiviti yang dah diplan semata mata nak tengok mujhse dosti karoge. wat da tutttt? maaf kepada anda yang terlibat. terutama kepada sahabat, cik shima. dan maaf juga kepada Mr.M.I.A.R. aku dah janji nak bagi barang. tapi lepas habis cerita. nampaknya Mr.M.I.A.R terpaksa jengah rumah aku untuk amek amek barang. maaf. maaf. maaf. oh my darling I love you! =)

aku hengat lagi 1st tyme tengok cite nih masa kat U. masa tuh sem5 rasanye. pengaruh kawan kawan. hebat betul pengaruh kawan terhadap diri nih! haish. asalnya tak nak tengok. tapi dorg pandai. dorg pancing aku dengan lagu lagu dulu. ok fine. memang lagu dalam cite tuh sumpah best best. dats y aku terpengaruh nak tengok cite tuh. berbaloi. sangat best!

bukan tuh jerk. masih terngiang ngiang di gegendang telinga nih ex rumet aku, syazeila a.k.a gee bernyanyi sambil menari nari atas katil lagu "oh my darling i love u!" tapi tak tahu pulak lagu nih dalam cite mujhse dosti karoge! haish. kalau tahu masa matrik lagi aku dah layan cite nih. hehe.


gile hebat dorg boleh kawal perasaan depan pasangan masing masing. kalau aku lah kat tempat dorg. tak kisah lah tempat raj, pooja or tina. aku rasa aku tak sekuat dorg untuk menempuh masalah yang dorg hadapi. begitu susah untuk memilih antara persahabatan dengan percintaan. dua dua tersangatlah penting! no wonder lah dorg tak boleh buat keputusan secara drastik. huhu.

apa apa pun cite nih sangat best! sangat memberi impak yang besar. semoga tak jadi pada diri aku. amin~ ;D

p/s:hindustan jugak boleh mereleasekan tension. tak gitu? hihi.


aku yang membebel:

♥ainihussin♥


0 pendapat mereka! =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...