Pages

Ads

Saturday, February 12, 2011

nak tampar orang boleh??? plissssss. ;D

ketika N3 ini dibuat, aku sorang jerk yang tengah mengadap lappy. diulangi, aku sorang jerk yerk. yang lain? haruslah tengah nyenyak berdengkur! 4.30a.m? what the tutttt. deym! ekceli aku dah tido tadi. tapi boleh terbangun pulak. sebab tido awal? gigi aku sakitttt. bengkak. ay0ma ayopa. wat shud i do?

sebelum tertido tadi puas dah gosok gigi. aku rasa sekarang nih gigi aku paling putih. dapat? haha. bukan tuh jerk. macam macam ubat dah aku telan. dengan harapan sembuhlah penyakit yang teramat sakit nih! tapi malangnya. tido jugak ubat yang paling mujarab. mane taknye. bile terbangun tido tadi "AKU LUPA" *pinjam tagline nazmi rajalawak jap* yang tadi aku sakit gigi. ke sakit gigi sedikit sebanyak mengganggu tahap kecerdasan otak aku? choyyy!

sakit sangat ke kalau sakit gigi tuh?

heppp. soalan apekah? mehlah aku bagi penampar! kalau sakit, macam tuhlah rasa sakit gigi. rasa macam nak tampar tampar jerk muka yang ade depan mata. nak nak orang yang banyak tanya. pehhh. lagi sedap kalau nak tampar nih. tadah jela muka tuh. tak yah suruh pown aku boleh buat secara automatiknya. nak try? silelah tadah yerk!

kenapa tak cabut jerk?

ade sebab musabab kenapa aku tak cabut. bukan saja saja yerk.

1. kalau dah cabut mesti akan rongak. kalau dah rongak terasa macam cacat pulak. tak pasal pasal hantaran kena kurang. *yeke?sayang, agak agak hantaran kurang tak? lalala*

2. aku tak suka jumpa dentist. dentist jerk yang suka jumpa aku! wakaka. =)

3. charge kalau jumpa dentist lagi mahal daripada charge jumpa doktor biasa! deymm. *bukan berkira tapi nak bagitahu fakta*

4. aku takot kalau doktor cakap "you have to pull your tooth as soon as possible". mati lah aku. aku takot. aku serammm. aku rasa macam nak hilang nyawa jerk. senang cite aku memang penakot! fullstop!

5. aku sayang barang kepunyaan aku. termasuk gigi. *alasan tak masuk akal!wekkk. ;P*

p/s:agak agak ade tak yang sudi tadahkan muka untuk aku melepaskan kesakitgigian aku nih? hehe~


aku yang membebel:

♥ainihussin♥

7 pendapat mereka! =):

kindergartenlibrary said...

Nelly sayang gigi Nelly .hehee

kindergartenlibrary said...

Nelly sayang gigi Nelly .hehee

zidEL zhafiz said...

senang jer nak ilangkan sakit..ko kasik aku hempuk mulut ko dengan pasu bunga..kompem lega sepanjnag mase!!
weeee~~~~

alawiah raji said...

slalunya kalu tgh sakit gigi doctor tak akan cabut gigi tu..sebab dia akan myebabkan pdarahan...slalunya doctor akan hanya mberi ubat tahan sakit utk ko...then pas ko dah lega esoknya baru dia cek balik tgk harus cabut atau baiki je...hehehehe..~yg slalu jumpa doctor gigi~

ainihussin said...

nelly:

me 2. syg jugak! =)

ainihussin said...

zidel:

meh ler aku hempok kau dlu. serius aku rse lega sgt! ekeke~

ainihussin said...

alawiah:

hamboi. slalu yerk jmpe dentist. ke ngorat dentist nih? hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...